ZADZWOŃ DO NAS
577 022 191
0
suma: 0,00 zł do kasy
Pytania i odpowiedzi

Mili Klienci,
Poniżej znajdują się najczęściej zadawane pytania.
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje zapytanie, zapraszamy do kontaktu.
Możesz to zrobić na dwa sposoby: kontaktując się z nami pisząc wiadomość e-mail /lub telefonicznie:

📧 sklep@e-elektronarzedzia.pl     📞 577022191

1. Chcę otrzymać fakturę proforma, kogo mam o tym poinformować?
Jeśli chcą Państwo otrzymać proformę, proszę umieścić taką informację w uwagach podczas składania zamówienia. Faktura proforma zostanie wysłana na wskazany przez Państwa adres e-mail w zamówieniu. Następnie należy ją opłacić we wskazanym terminie.

2. Czy wystawiacie faktury VAT?
Wystawiamy faktury VAT; jesteśmy legalnie działającą firmą wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Szczegółowe dane naszej firmy zajdą Państwo z sekcji Dane firmy.

3. Gdzie znajdę dowód zakupu?
Dowód zakupu każdorazowo wysyłany jest drogą e-mailową w formacie .pdf. Zawsze na adres wskazany w zamówieniu.

4. Czy mogę otrzymać fakturę imienną?
Oczywiście - wystarczy zaznaczyć chęć otrzymania faktury imiennej w uwagach do zamówienia i wypełnić wymagane do tego informacje.

5. Chcę telefon do kuriera, który dostarcza moją przesyłkę, gdzie go znaleźć?
Obowiązuje RODO w związku z tym firmy kurierskie nie mogą i nie przekazują nam numerów swoich pracowników. Istnieje jednak możliwość, że to kurier może skontaktować się z Państwem jako pierwszy - nie mamy jednak na to wpływu.

6. Czy mogę wymienić towar?
Aby wymienić towar należy go zwrócić zgodnie z procedurą zwrotu. Następnie dokonać zakupu nowego produktu.

7. Czy towar jest oryginalny?
Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą z polskiej dystrybucji. Jesteśmy legalnie działającą firmą odprowadzającą podatki na terytorium Polski. Kupując u nas mają Państwo gwarancję autentyczności, do każdego produktu otrzymują Państwo dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną.

8. Czy mogę dostać rabat?
Rabaty udzielane są indywidualnie w zależności od wielkości złożonego zamówienia i ilości zamawianych produktów, min. do zamówień hurtowych.
Nie udzielamy rabatów na 1 (jedną) sztukę produktu.

9. Czy istnieje możliwość zmiany danych adresowych po wysłaniu przesyłki?
Nie ma możliwości zmiany danych adresowych w przypadku gdy kurier odebrał od nas Państwa przesyłkę.

10. Czy mogę odebrać towar osobiście?
Wkrótce otworzymy dla Państwa sklep stacjonarny, w którym umożliwimy odbiór zamówionych przez Państwa produktów.

11. Jak mogę wysłać urządzenie na SERWIS?
Zgłoszenia serwisowe klienci dokonują on-line poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza dostępnego tutaj - klik.


Pozdrawiamy i zachęcamy do zakupów 🛒

Zespół sklepu e-elektronarzedzia.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl