ZADZWOŃ DO NAS
577 022 191
0
suma: 0,00 zł do kasy
Serwis i reklamacje

Drodzy klienci, aby usprawnić i zdecydowanie przyspieszyć naprawę Państwa urządzeń poniżej zamieszczamy kilka przydatnych informacji.

Najszybszym oraz bezkosztowym dla Państwa sposobem, aby dokonać zgłoszenia serwisowego jest skorzystanie z rozwiązań przygotowanych przez producenta danego urządzenia:

✅ Wypełniamy formularz, dodajemy kopię dowodu zakupu, kartę gwarancyjną oraz krótki opis usterki.

Zgłoszenia serwisowe Makita:

https://www.makita.pl/formularz-wysy%C5%82kowy.html

Zgłoszenia serwisowe DeWALT:

https://serwis.erpatech.pl/

Zgłoszenie serwisowe Proma:

https://www.promapolska.pl/kurier-serwis

Zgłoszenie serwisowe Bosch:

https://www.bosch-professional.com/pl/pl/repair-form/professional/

Zgłoszenie serwisowe Yato:

https://pakietpremium.yato.pl/login/

Zgłoszenie serwisowe Metabo:

https://www.metabo.com/pl/pl/info/serwis-i-logistyka/wysylka-urzadzen-do-serwisu/

Zgłoszenie serwisowe gwarancyjne NAC:

https://serwis.nac.com.pl/door-to-door

 

Zamawiamy kuriera, aby odebrał od nas przesyłkę (ważne, aby urządzenie było dobrze zabezpieczone), oddajemy przesyłkę kurierowi i po kilku dniach produkt wraca do nas tą samą drogą, kurier dostarczy ją pod wskazany w zgłoszeniu adres.

Oczywiście przesyłkę możecie Państwo odesłać również do nas, na adres wskazany w informacjach odnośnie zwrotów i reklamacji.
W tym przypadku realizacja naprawy potrwa dłużej biorąc pod uwagę czas dostarczenia do nas przesyłki przez kuriera i dalszego odesłania również kurierem do serwisu danego producenta.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl