
Drodzy klienci, aby usprawnić i zdecydowanie przyspieszyć naprawę Państwa urządzeń poniżej zamieszczamy kilka przydatnych informacji.
Najszybszym oraz bezkosztowym dla Państwa sposobem, aby dokonać zgłoszenia serwisowego jest skorzystanie z rozwiązań przygotowanych przez producenta danego urządzenia:
✅ Wypełniamy formularz, dodajemy kopię dowodu zakupu, kartę gwarancyjną oraz krótki opis usterki.
Zgłoszenia serwisowe Makita:
https://www.makita.pl/formularz-wysy%C5%82kowy.html
Zgłoszenia serwisowe DeWALT:
Zgłoszenie serwisowe Proma:
https://www.promapolska.pl/kurier-serwis
Zgłoszenie serwisowe Bosch:
https://www.bosch-professional.com/pl/pl/repair-form/professional/
Zgłoszenie serwisowe Yato:
https://pakietpremium.yato.pl/login/
Zgłoszenie serwisowe Metabo:
https://www.metabo.com/pl/pl/info/serwis-i-logistyka/wysylka-urzadzen-do-serwisu/
Zgłoszenie serwisowe gwarancyjne NAC:
https://serwis.nac.com.pl/door-to-door
Zamawiamy kuriera, aby odebrał od nas przesyłkę (ważne, aby urządzenie było dobrze zabezpieczone), oddajemy przesyłkę kurierowi i po kilku dniach produkt wraca do nas tą samą drogą, kurier dostarczy ją pod wskazany w zgłoszeniu adres.
Oczywiście przesyłkę możecie Państwo odesłać również do nas, na adres wskazany w informacjach odnośnie zwrotów i reklamacji.
W tym przypadku realizacja naprawy potrwa dłużej biorąc pod uwagę czas dostarczenia do nas przesyłki przez kuriera i dalszego odesłania również kurierem do serwisu danego producenta.